Bakı
16.12.2021
Namizədə qoyulan tələblər:
- İqtisadi təhsili olmalı (magistr dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək)
- 3-4 il bu sahədə təcrübəsi olmalı
- Elektron pulqabı sahəsində təcrübəsi olmalı
- Excelli yüksək səviyyədə bilməli
- Rus dili bilənə üstünlük verilir
- 1 C proqramını bilən əməkdaşa üstünlük verilir
- Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Provayderlərlə aylıq üzləşmələrin, qarşılıqlı hesablaşmaların aparılması.
- Uğursuz ödənişlərin və öhdəliklərin aparılması, yekun aktların tərtibi.
- Elektron pulqabı üzrə üzləşmələri (Ekvayer bank-Millikart və Modenis arasında üzləşmələr) aparmalı
- Agentlərlə üzləşmələri aparmalı
- 1 C proqramında olan aylıq inkassasiya ilə portal proqramı arasında İnkassasiyya üzləşmələrinin aparılması
- Rəhbərliyə hesabatların hazırlanması
İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
- Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar yeməyinin verilməsi;
- “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi
Maraqlananlardan xahiş olunur, öz CV-lərinizi email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaqdır. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Hesablaşmalar şöbəsinin mütəxəssisi” yazılmalıdır.
E-mail: [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər |