Function: Strategic Program Management Office
Work graphic: Standard
Deadline: 15.05.2023
Your main job responsibilities:
- Provision of executive secretarial support for Executive Management Committees
- Support in preparation of meeting materials/presentations, setting up the agendas, organizing the meetings and coordination Management calendar
- Coordinate with internal and external stakeholders, providing prompt and customer-focused service
- Support in preparing, documenting and retaining the minutes, briefs and protocols
- Provide storage and archive of proper filings and records, including those of a confidential and sensitive nature
- Liaison (coordination, registration and tracking of queries) between group Companies and Holding, provide administrative support for Executive Management members
- Execute Superior’s verbal and written instructions and assignments
Your main job responsibilities:
- Higher education in Business or relative fields
- Written and verbal communication skills
- Knowledge of MS Office (espessially MS Power Point, MS Excel)
- Detailed oriented, high organizational and planning abilities
- Time management skills
- Facilitating skills
- Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages, knowledge of Russian will be an advantage
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Funksiya: Strateji Proqramları İdarəetmə Ofisi
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 15.05.2023
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- İcraçı İdarəetmə Komitələrinə icraçı katiblik dəstəyinin göstərilməsi
- İclas materiallarının, təqdimatlarının hazırlanmasında, iclas gündəliyinin təyin olunmasında, rəhbərliyin kalendarının koordinasiya edilməsi və iclasların təşkil olunmasında dəstəyin göstərilməsi
- Anında və müştəri yönümlü xidmətləri təmin edərək xarici və daxili maraqlı tərəflərin koordinasiya edilməsi
- Protokolların və brifinqlərin hazırlanmasında, sənədləşdirilməsində və saxlanmasında dəstək olmaq
- Məxfi və həssas xarakterli sənədlər də daxil olmaqla, müvafiq sənədlərin və qeydlərin saxlanmasını və arxivləşdirilməsini təmin etmək
- Qrup şirkətləri və holdinq arasında əlaqə yaradılması (sorğuların əlaqələndirilməsi, qeydiyyatı və izlənilməsi), İcraçı Rəhbərlik üzvlərinə inzibati dəstək göstərilməsi
- Üst rəhbərin şifahi və yazılı göstəriş və tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
Vəzifənin tələbləri:
- Biznes və əlaqəli sahələrdə ali təhsil
- Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
- MS Office proqramlarının istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Power Point, MS Excel)
- Detallara yönəlik, yüksək təşkilati və planlama bacarıqları
- Vaxtın idarəedilməsi üzrə bacarıqlar
- Sadələşdirmə bacarıqları
- Azərbaycan və ingilis dilləri üzrə səlis bilik, Rus dili üzrə yaxşı bilik üstünlükdür
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər |