Bakı
16.05.2023
Vəzifə öhdəlikləri:
- Proses və strukturlar üzrə idarəetmə, risklərin idarə edilməsi və daxili nəzarət mexanizimlərinin effektivliyini təhlil etmək;
- Requlyativ tələblərə və qabaqcıl təcrübəyə uyğunluğu qiymətləndirmək;
- Beynəlxalq daxili audit standartlarına uyğun olaraq audit layihələrini icra etmək;
- Aktivlərin idarəedilməsi və xərclərin effektivliyini qiymətləndirmək;
- Maliyyə hesabatlarının dəqiqliyini və etibarlığını qiymətləndirmək;
- Məsafədən və yerində auditlər aparmaq, məlumat/məlumat bazalarının təhlilini həyata keçirmək;
- Audit müşahidəsi, tövsiyələr və müəyyən edilmiş tədbirlərin yer aldığı hesabatları tərtib etmək;
- Audit tövsiyələrinin icra səviyyəsini yoxlamaq;
- Daxili audit fəaliyyətinin təşkili və təkmilləşdirilməsi istiqamətində layihələrdə iştirak etmək;
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Müvafiq sahə üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Sahə üzrə ali təhsil və/və ya sertifikatlara malik olmaq;
- Dil bilikləri: səlis yazılı və şifahi Azərbaycan dili (Rus və İngilis dili arzuolunandır);
- Yüksək analitik düşüncə və problemləri həlletmə bacarıqları;
- Məsələlələrə mikro və makro baxış;
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
Maraqlanan şəxslər mövzu yerində “Baş Daxili Auditor” qeyd etməklə elektron poçt ünvanına CV göndərə bilərlər. [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Auditor |