Bakı
26.07.2023
Vakansiyanın təsviri
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərin zənglərinin müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Daxil olan zənglərə əsasən sorğuların həyata keçirilməsi, məhsullar haqqında məlumatın verilməsi və müştərinin zənginin müvafiq strukturlara yönləndirilməsi;
- Müştərilərin şikayət və istəkləri ilə bağlı müvafiq şöbələrin bu haqda məlumatlandırılması;
- Şəxsi Kabinet üzərindən/onlayn/oflayn çat vasitəsilə daxil olan müraciətləri müştəri tərəfindən göndərilən sorğu/təklif/ İT platforma üzərindən cavablandırılması;
- Fərdi sığorta məhsulları üzrə sığorta haqqının ödənilməsi ilə bağlı qanunvericiliyin və Cəmiyyətdaxili normativ sənədlərin tələblərinə riayət etmək;
Xüsusi tələblər
- İş təcrübəsi: Tələb olunmur.
- Təhsili/ixtisası: İstənilən sahə üzrə bakalavr dərəcəsi
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili:əla, Rus dili:əla, İngilis dili:əla
- Üstünlüklər: Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə iş təcrübəsi
- Kompüter bilikləri: MS Office:ələ
- Fərdi keyfiyyət tələbləri: Nəticəyə əsaslanma, müştəri yönümlülük, inam yaratma, komanda işi, əməkdaşlıq və keyfiyyət yönümlülük, təsir göstərmə.
Müraciət üçün (CV): https://pasha-life.az/about/karyera/?career_id=680
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Sığorta |