Namizədə dair tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları və digər kömpüter bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili; digər dil bilikləri əlavə üstünlük hesab olunur,
- İş təcrübəsi: 2 ildən az olmayaraq iş stajı.
- Analitik düşüncə qabiliyyəti və analiz etmə bacarığı.
- Punktual və ünsiyyətcil olması.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servis xidmətinin həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Servis xidmətinin icrası zamanı cəmiyyətin əməkdaşlıq etdiyi təşkilatlarla müqavilə əsasında müəyyən edilmiş SLA-ya riayət etmək.
- “NBA Technologies International” MMC-nin təqdim etdiyi kassa və fiskal avadanlıqları üzrə servis işinin təşkilini təmin etmək.
- “NBA Technologies International” MMC-nin xidmət göstərdiyi bankların POS-terminalları üzrə servis işinin təşkilini təmin etmək.
- Cəmiyyətin sorğu platforması olan ticket sistemi ilə düzgün və effektiv iş aparılmasını təmin etmək.
- Cəmiyyətin əlaqəli şöbə və departamentləri ilə, eləcə də cəmiyyətin xidmət göstərdiyi strukturların əlaqəli şəxsləri ilə sağlam kommunikasiya və əməkdaşlığı təmin etmək.
- Departamentin fəaliyyəti haqqında aylıq, rüblük və illik hesabatlar tərtib edərək rəhbərliyə təqdim etmək.
- Departamentin əməkdaşları arasında düzgün və effektiv iş bölgüsünü təmin etmək.
- Cəmiyyətin təqdim etdiyi kassa və fiskal avadanlıqlarının quraşdırılmasını və onlara texniki xidmət göstərilməsini təmin etmək;
- Cəmiyyətin əməkdaşlıq etdiyi banklara məxsus POS-terminalların proqramlaşdırılması, quraşdırılması və geri götürülməsini təmin etmək;
- Avadanlıqların ticarət obyektlərində quraşdırılması zamanı istifadəçiyə istifadə qaydalarının ətraflı izahını təmin etmək;
- Cəmiyyətin təqdim etdiyi kassalarla birlikdə müştərilərə məlumatlandırıcı stiker və istifadə qaydaları haqqında kitabçanın təqdim edilməsini təmin etmək;
- Avadanlıqların ticarət obyektlərində quraşdırılması və görülən işlərin, eləcə də bütün təhvil təslim proseslərinin aktlaşdırılmasını təmin etmək;
- Avadanlıqların cəmiyyətin anbarı ilə düzgün təhvil-təslimini təmin etmək;
- Ticket sistemində departamentə yönləndirilmiş sorğuları daim izləmək, müvafiq qeydlər aparmaq və vaxtında icrasını təmin etmək;
- POS -terminallar üzrə cəmiyyətin əməkdaşlıq etdiyi təşkilatlarla düzgün məlumat bazasının formalaşdırılmasını təmin etmək;
- Tərəfdaşlar tərəfindən təqdim edilmiş yazılı və şifahi sorğulara operativ reaksiya vermək və lazımi tədbirlər görmək;
İş qrafiki: bazar ertəsi- cümə 09:00-18:00
İş yerinin ünvanı: Bakı şəh., A. Quliyev küç., 1131, Babək Plaza
Əmək haqqı: təhsil, iş stajı və iş bacarığı nəzərə alınmaqla qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən Azərbaycan dilində tərtib edilmiş CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Servis departamentinin direktoru” adını qeyd edərək göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Müsahibə mərhələli şəkildə təşkil edilir.Yalnız tələblərə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər |