İş barədə məlumat:
- Elektron qaimə fakturaların hazırlanması və göndərilməsi
- Daxil olan elektron qaimə fakturaların doğruluğunu yoxlamaq
- Müqavilələrin redaktə edilməsi və düzəldiməsi, aktların, hesab fakturaların, protokolların və digər növ mühasibat sənədlərinin tərtib edilməsi
- Bank əməliyyatlarının həyata keçirilməsi
- Vergi və digər dövlət orqanlarına aylıq /rüblük/illik hesabatların tərtib olunmasında iştirak etmək
- İşgüzar yazışmaların aparılması
- Şirkət rəhbərliyinə müvafiq maliyyə hesabatlarının hazırlanması
- Mal-material uçotunun aparılması
- Əməkhaqqı və məzuniyyət haqlarının hesablaması və ödənilməsi
- AR Əmək Məcəlləsi və Vergi Məcəlləsi ilə işləmək
- Müvafiq dövləq orqanlarına qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddətdə hesabatların, o cümlədən vergi bəyannamələrinin təqdim edilməsi.
Vəzifə funksiyaları:
- Daxil olan və çıxan pul vəsaitinin uçotunu, mühasibat uçotu hesablarında onların hərəkətini izləmək
- Şirkətin gündəlik maliyyə əməliyyatlarının icra olunması
- Dövlət portalları ilə sərbəst işləmə bacarığı (e-gov.az, e-taxes.gov.az və s.)
- Daxili mühasibatlıq işlərinin görülməsi, (hesab fakturalar, elektron qaimələr, daxili hesabatlar, bank köçürmələri və.s)
- Təhvil-təslim aktlarının, hesab-fakturaların və müqavilələrin yazılması;
- Kreditor və debitorlar ilə üzləşmələrin aparılması;
- Satış və anbar əməliyyatlarının daxil edilməsi;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılıb qorunması, lazım olan vaxtda arxivləşdirilməsi;
- Maliyyə strukturunun rəhbəri tərəfindən müəyyən edilmiş edilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Namizəd üçün tələblər:
- Təhsil : Ali ( Maliyyə, Mühasibatlıq uçotu )
- İş təcrübəsi : İş stajı Mühasib vəzifəsində azı 1 il olmaqla 3 ilə qədər nəzərdə tutulur,
- Yaş həddi: 30 yaşa qədər,
- Dil: Azərbaycan dilinə səlis danışıq və yazışma bacarığı vacibdir ( Rus və ingilis dili biliyi üstünlükdür ),
- Beynəlxalq maliyyə sertifikatlarına malik olması üstünlük təşkil edir,
- MC Office proqramları ( Xüsusilə MC Office Excel biliyi yüksək səviyyədə olmalı ), Google Sheets, 1C proqram mütləq bilinməli.
Şəxsi keyfiyyətləri:
- Məntiqi və analitik düşüncə qabiliyyətinə malik olmaq,
- Diqqətlilik, Məsuliyyətlilik,
- Dəqiqlik, Etibarlılıq,
- Davamlı yenilikləri öyrənməyə cəhd edmək,
- Ünsiyyətcillik, Pozitiv, Operativlik,
- Komanda ilə işləmək bacarığına sahib olmaq,
- Yüksək intellektual və etik göstəricilərə sahib olmaq.
İş şəraiti: Ofis şəraiti
İş qrafiki: 6 günlük ( 09:00-18:00 ), nahar vaxtı saat 13:00 -14:00
Qeyd: 6-cı gün yarım iş günü.
Əmək haqqı: 1200 AZN ( 1000 AZN sınaq müddətində, təcrübəsindən asılı olaraq müsahibə prosesində əmək haqqına yenidən baxıla bilər )
Əməkdaşlar korporativ mobil nömrə ilə təmin edilir.
Ünvan: Bakı şəhəri AZ1110, Aşıq Alı Qızılvəngli küçəsi 14, 52
Qeyd: Namizədlərdən CV-lərini elektron poçt ünvanına mövzu yerində “Mühasib” başlığı yazmaqla göndərmələri xahiş olunur
Əlaqə: (+99470) 946 45 46
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Mühasib |