Bakı
19.02.2024
Şöbə: Maliyyə
Əsas öhdəlikləri:
- Müvafiq mühasibatlıq sənədləri əsasında xərclərin hesabatının aparılması;
- Qəbul edilən malların və sənədləşmənin gündəlik şəkildə yoxlamaq;
- Hər ay inventar hesablama həyata keçirmək və aşkar edilmiş bütün uyğunsuzluqları barədə hesabat vermək;
- Layihələr və məhsullar/xidmətlər üzrə xərclərin/maya dəyərinin formalaşdırılması, inzibati xərclərin xərclərin bölüşdürülməsi və onlara nəzarət;
- Podratçıların xərclərinə nəzarət etmək;
- Büdcə və faktiki rəqəmlər üzrə yaranmış uyğunsuzluqların araşdırılması və bunlarla bağlı aylıq, rüblük və illik hesabatların təqdimatı
- Xərclərin optimizasiyası və səmərəliliyin artırılması istiqamətində daima təkliflərlə çıxış etmək;
- Xərclər hesabatının hazırlanması və izlənməsi;
- Satınalma və Maliyyə məlumatlarının təhlili və həmin istiqamətdə hesabatların hazırlanması.
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali (Mühasibat sahəsində olanlara üstünlük verilir)
- İş təcrübəsi: ən azı 2 il
- İşə məsuliyyətli yanaşmaq;
- Maliyyə hesabatlarının hazırlanması bilənlərə üstünlük verilir.
- Komanda ruhu, ünsiyyət, münasibətlərin qurulması, şəxsi və peşəkar inkişaf.
Yuxarıda qeyd olunan meyarlara cavab verən namizədlər öz CV-lərini e-mail-in mövzu hissəsində “Xərclərə nəzarət üzrə mühasib” qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərməlidirlər. Mövzu hissəsi qeyd olunmayan müraciətlərə baxılmayacaq. [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Mühasib |