Bakı
01.03.2024
Vakansiyanın təsviri
- Marka imicinin idarə edilməsi və təkmilləşdirilməsi üçün yeni brend kampaniyalarının başlanması və inkişaf etdirilməsi;
- Marka kampaniyaları ilə bağlı hesabatların hazırlanması;
- Mütəmadi olaraq satış analizlərinin hesabatlarının verilməsi və analiz nəticələrinə uyğun həll yönümlü təkliflərin verilməsi;
- Brendlər üzrə çeşidlərin analiz edilməsinə dəstək;
- Satışın stimullaşdırılması üçün bir başa satış komandasıyla işin təşkili;
- Aksiya xərcini satış kanallarına və hədəflənmiş bazar payına uyğun bölgünü təmin etmək;
- İş qrafiki: 5 günlük;
- İş saatı: 09:00 – 18:00;
Xüsusi tələblər
- Təhsil: Ali;
- Təcrübə: Müvafiq sahədə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Kompüter bacarıqları: MS Office ilə işləmə bacarığı;
- FMCG sahəsində təcrübəsi olmağı üstünlükdür;
- Şəxsi avtomobilin olması üstünlükdür;
- Analitik təhlil, strateji düşünmə, statistik, riyazi biliklər və problem həll etmə, idarəetmə bacarığı;
- Müstəqil qərarvermə və yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Dəqiqlik, nizam-intizam, məsuliyyətlilik və kollektivlə işləmə bacarığı.
Müraciət etmək üçün: [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər |