Bakı
18.07.2024
İş haqqında məlumat
- Müştərilərlə işləmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək bacarığı,
- Müştərilərə edilən/müştərilərdən gələn zənglərə operativ cavab vermək,
- Məhsullarla bağlı məlumatları detallı şəkildə müştəriyə çatdırmaq və lazımi ünvanlara istiqamətləndirmək
- Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması
- Müştərilərin sorğularına cavab vermək, onların istəklərinin yerinə yetirilməsinə kömək etmək
- Müaciətlə bağlı məlumatların sistemə işlənməsi
Tələblər:
- Ali təhsil, orta ixtisas və ya orta təhsil
- Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət qurmaq və dinləmək bacarığı
- Komanda tərkibində və ya fərdi işləmə qabiliyyəti;
- Müvafiq vəzifə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Ofis proqramları orta səviyyədə (MS office, Word, Excel) bilməsi üstünliükdür
- Rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti,
- İngilis dili bilmək arzuolunandır
- Yaş həddi: 20-30 yaş
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
- Ə/h: 350-450 manat
- Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini “Telesatış və əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi” başlığı ilə [email protected] elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi, Əməliyyatçı |