15 C
Baku
Sunday, November 24, 2024

Contact Centre Customer Service Representative – Azerconnect LLC

0
Contact Centre Customer Service Representative – Azerconnect LLC
05.09.2019

Contact Centre Customer Service Representative

About the vacancy

Company : Azerconnect
Division : Customer and Digital Care
Work graphic : Shift
Employment type : Permanent

Your main job responsibilities

* To answer customers’ inquiries according to the related programs
* To make necessary registrations via corresponding programs based on customer’s inquiry
* To answer to the customer inquiries from the first apply
* To treat customers in a polite and patient manner
* To provide confidentiality of the company data

Your education and work experience

* Higher or professional Education

Your skills and competencies

* Problem solving skills
* Ability to work under pressure
* Communication skills
* Prompt
* Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (fluent) and English (pre-intermediate) languages
* Ms. Office programmes

How to apply?

Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “Contact Centre Customer Service Representative” in email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

 

Əlaqə mərkəzi üzrə müştəri xidmətləri təmsilçisi

Vakansiya haqqında

Şirkət : Azerconnect
İdarə : Müştəri Xidmətləri və Rəqəmsal Xidmətlər
İş qrafiki : Növbəli
Müqavilə müddəti : Daimi

Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz

* Müvafiq proqramlara əsaslanaraq müştərilərin suallarını cavablandırmaq
* Müştərilərin müraciətlərinə/sorğularına əsasən müvafiq proqramların vasitəsi ilə gərəkən qeydiyyatı aparmaq
* Müştərilərin sual və şikayətlərini ilk dəfədən cavablamağa çalışmaq
* Müştərilərlə nəzakətlə və təmkinlə davranmaq
* Şirkətə aid məlumatın məxfiliyinin qorumaq

Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi

* Ali və ya peşə təhsili

Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər

* Problem həll etmə bacarığı
* Təzyiq altında işləmə bacarığı
* Ünsiyyət qurma bacarığı
* Çevik
* Azərbaycan (səlis), Rus (səlis) və İngilis (orta) dillərini bilmək
* Ms. Office proqramlarını bilmək

Müraciət etmək üçün

CV-nizi [email protected] mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Əlaqə mərkəzi üzrə müştəri xidmətləri təmsilçisi” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaİT