Gecikdirilmiş kreditlər üzrə məlumatlara nəzarət şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Öhdəliklər
• İşlərin hüquq şöbəsinə ötürülməsi üçün zəruri kredit sənədlərinin toplanması;
• İcra olunmuş işlərə dair hesabatlarının hazırlanması;
• Filial və arxiv əməkdaşları ilə sənədlərin əldə olunması istiqamətində danışıqların aparılması;
• Məlumatların müvafiq sistemə vaxtında və lazımi qaydada daxil edilməsi;
• Zəruri hallarda sənədlərin toplanması məqsədi ilə Bankın filiallarına getmək.
Tələblər
• Ali təhsil (hüquq sahəsində təhsilin olması arzuolunandır);
• Bank sahəsində kreditlərin rəsmiləşdirilməsi üzrə iş təcrübəsi;
• Sənədləşmə işlərini icra etmək bacarığı;
• Microsoft Office proqramlarını bilmək (Word, Excel – yüksək səviyyədə);
• Məsuliyyət, diqqətcillik;
• İnadçıllıq;
• İşlərin icrasında operativlik;
• Hüquqi sənədləri bilmək təqdir olunur.
Maraqlanan şəxslər aşağıdaki link-dən istifadə edərək öz CV formalarını göndərə bilərlər.
https://www.accessbank.az/az/our-bank/vacancies/
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |