Bakı
14.08.2023
About the vacancy:
Division: Customer Operations
Work graphic: Shift
Deadline: 24.08.2023
Your main job responsibilities:
- Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that customers feel supported and valued;
- To handle all customer requests in the channel, provide proper information, and fulfill all customer requests with high-quality service;
- Register properly contact reason and support in fixing customer issues ;
- Reach the KPİs assigned by the management;
- Manage inbound/outbound calls to ensure effective and timely resolution of customer issues;
- Go the extra mile to build and maintain a positive trust relationship with the customer;
- Adhering to all company policies and procedures;
- Carry out other tasks related to the position assigned by management.
Your job requirements:
- Secondary or higher education
- Knowledge of MS Office programs
- Knowledge of Azerbaijani and Russian – advanced; English – basic
- Customer-oriented & Team player
- Flexibility
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
İdarə: Müştəri Əməliyyatları
İş qrafiki: Növbəli
Son müraciət tarixi: 24.08.2023
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müraciət edən abunəçilərə səmərəli və dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək və müştərinin dəyərli olduğunu hiss etməsini təmin etmək;
- Kanalda daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğularını üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
- Müraciətinin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş KPİ-lara nail olmaq;
- Abunəçinin müraciətlərini effektiv və vaxtında həllini təmin etmək üçün daxil/çıxan zəngləri idarə etmək;
- Müştəri ilə müsbət etibarlı münasibət qurmaq və saxlamaq üçün əlavə səy göstərmək;
- Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən vəzifə ilə bağlı verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Orta və ya ali təhsil
- MS Office proqramlarını bilmək
- Azərbaycan və rus dilləri – əla; İngilis dili – kafi
- Müştəri yönümlük & Komandada işləmə bacarığı
- Çeviklik
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.