Bakı
18.04.2024
Vakansiyanın detalları
- Müştərilərə edilən/müştərilərdən gələn zənglərə operativ cavab vermək, xidmətlə bağlı məlumatların detallı şəkildə müştəriyə çatdırmaq və lazımi ünvanlara istiqamətləndirmək
- Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması
- Müştərilərin sorğularına cavab vermək, onların istəklərinin yerinə yetirilməsinə kömək etmək
- Müaciətlə bağlı məlumatların sistemə işlənməsi və rəhbərliyə təqdim edilməsi
- Müştəri məmnuniyyətinin maximum qorunub saxlanılması
- İş rejimi: 09:00 -18:00
Xüsusi tələblər
- Ali təhsil
- Müvafiq vəzifə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür
- Ofis proqramları orta səviyyədə (MS office, Word, Excel)
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, İngilis dili arzuolunandır
- Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət və dinləmə bacarığı
- Vaxtı idarəetmə bacarığı və nəticə yönümlü
- Problemlərə kompleks və məntiqi yanaşma bacarığı;
- Punktual və detallara qarşı diqqətli olma bacarığı;
- Komanda tərkibində və ya fərdi işləmə qabiliyyəti;
- Əmək haqqı 350 AZN və bonus
Müraciət etmək üçün: [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |