Ofis menecer ( Bakı, Bərdə)
Tələblər:
• Ali təhsil;
• İş təcrübəsi – 1 – 2 il;
• Kompüter vərdişləri: Microsoft Office proqramlarından sərbəst istifadə etmək bacarığı;
• Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışmaq (ingilis dilini bilmək arzu olunandır);
• Komandada işləmək bacarığı;
• Ünsiyyətcillik, üzügülərlik, diqqətli olmaq, məsuliyyət, dəqiqlik;
• Xoşagələn xarici görünüş;
• İşgüzar etiketi bilmək.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Kuryerlərlə iş (sənədlərin qəbulu, göndərilməsi);
• Daxil olan və göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
• Bankın qəbul otağında telefon zənglərini və müştəriləri qəbul etmək;
• Müştərilərin tələbatlarını araşdırmaq
• Öz səlahiyyətləri hüdudlarında müştərilərin suallarına cavab vermək;
• Sorğuları Bankın lazımi işçilərinə yönləndirmək
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını (Ofis menecer) qeyd edərək, [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Menecer |