Vakansiya: Operator Call Center
İşçi üçün tələblər:
• Təhsil: ali və ya orta ixtisas
• İş təcrübəsi: 1 il call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsinə olanlara üstünlük verilir
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), rus (əla) , ingilis dili ( orta )
• Komputer bilikləri: MS Office proqramlarını (xüsusilə Word və Excel) orta səviyyədə bilməlidir.
Bacarıqlar:
• Ünsiyyətqurma və müştərilərlə işləmək bacarığı;
• Punktual;
• Yüksək söz ifadə bacarığı və inandırma bacarığına sahib;
• Təşkilatın müvafiq məhsullarının satışını, tanıtımını həyata keçirmək;
• Gülərüz;
• Sənədlərlə işləmə bacarığı olmalıdır.
İşin təsviri:
• Daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək;
• Call center-a daxil olan zəngləri tam dinləməli və daxili etik qaydalara riayət etməli, verilən suallara dolğun cavab verməli;
• Daxil olan müraciətlərin tarixi,məqsədi,göndərildiyi ünvan, həmçinin icra üçün yönəldilən şöbənin, işçinin və s qeydiyyatı;
• Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək;
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
İş yeri : BTB Bankın baş ofisi
Əmək haqqı: Qarşılıqlı razılaşma əsasında təyin olunacaq.
Maraqlanan namizədlər CV formalarını [email protected] email ünvanına “Call Center” başlığı ilə göndərə bilərlər.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər, Əməliyyatçı |