İyirmi altı ildir həm ölkə paytaxtında, həm də regionlarda kadrların işə qəbulu və onların karyera inkişafına öz töhfəsini verən “Yelo Bank” hal-hazırda da gənc və təcrübəli mütəxəsisslərə iş imkanları təqdim edir.
Biz, Bankımızın dəyərlərinə daim sadiq qalmağa, beləcə müştərilərimizi (həmçinin əməkdaşlarımızı) daim ön planda tutmağa, onlara ürəklə, təbəssümlə xidmət göstərməyə, öz hərəkətlərimizdə sadə, ünsiyyətimizdə anlaşıqlı olmağa və onlara mütləq surətdə həll yolları ilə gəlməyə söz vermişik. Bu səbəbdən bu keyfiyyətlərə sahib namizədlərə daim üstünlük veririk.
Karyerasını “Parlaq bankçılıq”da inkişaf etdirmək istəyən namizədlərimiz üçün hazırda “Bisnez Risklərinin İdarəedilməsi Departamentində Girov Əmlakının Qiymətləndirilməsi şöbəsində Mütəxəssis” vakansiyasını elan edirik.
Siz elektron poçtun “mövzu” yerinə “Qiymətləndirmə_Mütəxəssis” qeyd etməklə öz CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Struktur: Bisnez Risklərinin İdarəedilməsi Departamenti / Girov Əmlakının Qiymətləndirilməsi şöbəsi
Vəzifə: Mütəxəssis
Bilavasitə tabeçiliyi: Şöbə müdiri
Vəzifə öhdəlikləri:
• Girovun təminatı kimi təklif olunan və ya bankın mülkiyyətində olan daşınmaz əmlakların ekspertizası
• Girov kimi təqdim edilən əmlakın eyniləşdirilməsi, texniki və mülkiyyət sənədləri ilə uyğunsuzluqların aşkar edilməsi, texniki qüsurların və qiymətə təsir edə biləcək digər amillərin müəyyənləşdirilib təhlil edilməsi;
• Girov predmeti olan əmlakın həqiqi bazar və asan satış (likvid) qiymətinin təyin edilməsi;
• Bankın daxili qaydalarında nəzərdə tutulduğu halda təminat kimi çıxış edən obyektə baxış keçirilməsi və şəkillərin çəkilməsi, girovun təqdim olunan sənədlərə uyğunluğunun və texniki göstəricilərinin yoxlanılması;
• Təqdim olunan əmlakın likvidlik dərəcəsinin təhlil olunması;
• Keçirilən ekspertiza haqda hesabatların hazırlanıb təqdim olunması (qiymətləndirmə aktı);
• Bankdankənar müstəqil qitmətləndirici şirkətlər tərəfindən təqdim olunan aktların təhlil olunması və yekun hesabatların hazırlanıb təqdim olunması;
• Girov qoyulmuş əmlakların hər il təkrar qiymətləndirilməsi və monitorinq olunması;
• Təqdim edilən kredit sifarişlərinin reyestrdə qeydiyyatının aparılması;
• Analitik hesabatlar yaradılması məqsədi ilə hesabatların hazırlanması;
• Birbaşa rhəbərin tapşırığı ilə digər tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
• Bankın dəyərlərinə uyğun işlərin təşkili;
• Ali təhsil;
• Aidiyyatı sahə üzrə (maliyyə təşkilatlarının qiymətləndirmə şöbəsində və ya qiymətləndirmə şirkətlərində təcrübə) 3 il iş təcrübəsi;
• Aidiyyatı sahə üzrə sertifakatların (diplomların) olması arzuolunandır;
• Yüksək dərəcədə analitik qabiliyyət;
• Səmərəli ünsiyyətqurma bacarığı;
• Komanda ilə işləmə bacarığı;
• İşlərini planlaşdırma bacarığı;
• Məsuliyyətlilik.
Biz Sizə nə təklif edirik:
• Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
• Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
• Sınaq müddəti bitdikdə Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
• Əmək qanunvericiliyinə uyğun iş şəraiti;
• Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |