Bakı
06.07.2021
Korporativ Bankçılıq Departamenti / Şöbə rəisi
Korporativ Bankçılıq Departamenti / Sənədli Əməliyyatlar şöbəsi (Baş ofis)
- Vəzifə öhdəlikləri
-
- Yerli və beynəlxalq standartlara uyğun qarantiyaların verilməsi
- Qarantiya və Akkreditivlər üzrə hesabatları izləmək, ödənişlər üzrə gecikmələr, bağlanacaq qarantiyalar və gələcək ödənişlər barədə məlumatları izləyərək prosedura uyğun addımlar atmaq
- Sənədli əməliyyatlar üzrə daxil olan müraciətlərlə bağlı biznes təhlilini aparmaq, hesabatları hazırlamaq
- Sənədli əməliyyatlarla bağlı müxbir banklarla yazışmaların aparılması
- Sənədli əməliyyatların aparılmasına dair qaydaları və işə aid digər qayda və təlimatları aktiv şəkildə öyrənmək
- Korporativ Xidmətlər üzrə bankın filial və departamentlərin əməkdaşlarına sənədli əməliyyatların aparılması ilə bağlı konsultasiya vermək
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı müvafiq hesabatların hazırlanması
-
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə, Bankçılıq və əlaqəli ixtisaslar)
- Qarantiya və Akkreditivlərlə geniş iş təcrübəsi
- Beynəlxalq Ticarət Palatasının Sənədli əməliyyatlar üzrə qayda və qanunları üzrə bilik və sertifikatlar
- Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilməli, Rus dili biliyi üstünlükdür
- Analitik təhliletmə və idarəetmə qabiliyyəti
- İşgüzar ünsiyyət qurmaq və komanda tərkibində işləmək bacarığı
- MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
Namizədə olan tələblər
Müraciət linki: https://atb.az/karyera-merkezi/
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |