Bakı
28.12.2021
Требования:
Product Owner
- Опыт работы Product Owner-ом цифрового продукта от 1 года
- Компетенции в гибких методах проектного управления
- Опыт управления кросс-функциональными проектами и командами
- Практические знания в Customer Development
- Умение расставить приоритеты в развитии цифрового продукта и сервиса (управление приоритетами и объемом, backlog-а)
- Опыт в определении минимально жизнеспособного продукта
- Умение конвертировать отзывы пользователей в необходимые дополнения для цифрового продукта и сервиса
- Умение составить всеобъемлющее видение цифрового продукта на основе отзывов заказчиков
- Умение оценить прогресс цифрового продукта и эффективность итераций
- Умение разрабатывать Customer Journey Map (CJM)
Обязанности:
- Разработка стратегии и тактики развития продукта
- Определение экономической эффективности цифровых сервисов и продуктов
- Определение потенциала, объема рынка
- Взаимодействие с внешними поставщиками, партнёрами и заказчиками
- Контроль на всех этапах разработки цифрового продукта
- Разработка стратегии продвижения цифрового продукта
Tələblər:
Product Owner
- Rəqəmsal məhsulun Product Owner-i qismində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Çevik layihə üsullarında idarəetmə bacarıqları;
- Kross-fuksional layihələrin və komandaların idarə edilməasi sahəsində təcrübə;
- Customer Development üzrə praktik biliklər;
- Rəqəmsal məhsulun və xidmətin inkişafında düzgün prioritetlərin təyin edilməsi bacarığı (backlog-un prioritet və həcminin idarə edilməsi);
- Minimum yaşayış qabiliyyətli məhsulun müəyyən edilməsi təcrübəsi;
- İstifadəçi rəylərini rəqəmsal məhsul və xidmətin zəruri əlavəsinə çevirmək bacarığı;
- Sifarişçilərin rəyləri əsasında rəqəmsal məhsulun hərtərəfli görüntüsünü tərtib etmək bacarığı;
- Rəqəmsal məhsulun inkişafı və iterasiyaların effektivliyini qiymətləndirmək bacarığı;
- Customer Journey Map (CJM) tərtib etmək bacarığı.
Məsuliyyətlər:
- Məhsulun inkişafı strategiyası və taktikasının hazırlanması;
- Rəqəmsal xidmət və məhsulların iqtisadi səmərəliliyinin müəyyən edilməsi;
- Bazarın potensialının və həcminin müəyyən edilməsi;
- Xarici təchizatçılar, tərəfdaşlar və safarişçilərlə qarşılıqlı əlaqə;
- Rəqəmsal məhsulun inkişafının bütün mərhələlərində nəzarət edilməsi;
- Rəqəmsal məhsulun təşviqi strategiyasının hazırlanması.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |