10 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

Product Owner – VTB Bank

0
Product Owner – VTB Bank
Bakı
28.12.2021

Требования:

Product Owner 

  1. Опыт работы Product Owner-ом цифрового продукта от 1 года
  2. Компетенции в гибких методах проектного управления
  3. Опыт управления кросс-функциональными проектами и командами
  4. Практические знания в Customer Development
  5. Умение расставить приоритеты в развитии цифрового продукта и сервиса (управление приоритетами и объемом, backlog-а)
  6. Опыт в определении минимально жизнеспособного продукта
  7. Умение конвертировать отзывы пользователей в необходимые дополнения для цифрового продукта и сервиса
  8. Умение составить всеобъемлющее видение цифрового продукта на основе отзывов заказчиков
  9. Умение оценить прогресс цифрового продукта и эффективность итераций
  10. Умение разрабатывать Customer Journey Map (CJM)

 Обязанности:

  1. Разработка стратегии и тактики развития продукта
  2. Определение экономической эффективности цифровых сервисов и продуктов
  3. Определение потенциала, объема рынка
  4. Взаимодействие с внешними поставщиками, партнёрами и заказчиками
  5. Контроль на всех этапах разработки цифрового продукта
  6. Разработка стратегии продвижения цифрового продукта

Tələblər:

Product Owner

  1. Rəqəmsal məhsulun Product Owner-i qismində 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
  2. Çevik layihə üsullarında idarəetmə bacarıqları;
  3. Kross-fuksional layihələrin və komandaların idarə edilməasi sahəsində təcrübə;
  4. Customer Development üzrə praktik biliklər;
  5. Rəqəmsal məhsulun və xidmətin inkişafında düzgün prioritetlərin təyin edilməsi bacarığı (backlog-un prioritet və həcminin idarə edilməsi);
  6. Minimum yaşayış qabiliyyətli məhsulun müəyyən edilməsi təcrübəsi;
  7. İstifadəçi rəylərini rəqəmsal məhsul və xidmətin zəruri əlavəsinə çevirmək bacarığı;
  8. Sifarişçilərin rəyləri əsasında rəqəmsal məhsulun hərtərəfli görüntüsünü tərtib etmək  bacarığı;
  9. Rəqəmsal məhsulun inkişafı və iterasiyaların effektivliyini qiymətləndirmək bacarığı;
  10. Customer Journey Map (CJM) tərtib etmək bacarığı.

Məsuliyyətlər:

  1. Məhsulun inkişafı strategiyası və taktikasının hazırlanması;
  2. Rəqəmsal xidmət və məhsulların iqtisadi səmərəliliyinin müəyyən edilməsi;
  3. Bazarın potensialının və həcminin müəyyən edilməsi;
  4. Xarici təchizatçılar, tərəfdaşlar və safarişçilərlə qarşılıqlı əlaqə;
  5. Rəqəmsal məhsulun inkişafının bütün mərhələlərində nəzarət edilməsi;
  6. Rəqəmsal məhsulun təşviqi strategiyasının hazırlanması.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaBank və BOKT işçisi