Vəzifə: Help Desk
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 / Bazar ertəsi – Cümə
İş yeri: Bakı
Namizədə dair tələblər:
• Ali texniki təhsil;
• Müvafiq sahədə minumum 2 il iş təcrübəsi;
• Komandada işləmək bacarığı və məsuliyyətlilik;
• Rus və ingilis dilini bilənə üstünlük veriləcək.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Qısa müddət ərzində IT problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı;
• Əməliyyat sistemlərinin (Windows 7, 10) və program təminatlarının yazılması, ayarlanması və yaranan problemlərin həll olunması;
• Domen şəbəkəsində istifadəçilərin idarə olunması (Active Directory bilikləri);
• İstifadəçi kompüterlərində və şirkət daxilindəki printer, scanner və bu tip periferik qurğuların ayarlanması və yaranan problemlərin həll olunması;
• Kaspersky antivirus və Firewall proqram təminatı haqqında fundamental biliklər;
• Kompüter şəbəkəsi üzrə nəzəri və praktiki biliklər: (tcp/ip, udp, http, vpn, pptp, l2tp, ipsec, smtp, pop3 və s.);
• Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi;
• İT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi, help desk sistemi ilə iş bacarığı.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Help Desk) qeyd edərək, [email protected] elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Sığorta |