İş barədə məlumat:
– Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət
– Kargüzarlıq, sənədləşmə və ofis daxili işlər
– Görüşlərin təşkili
– Rəhbərin gündəliyinin tutulması, İclasların təşkili və iclas protokolunun tərtib edilməsi
– Email və telefon cavablandırılması
– Rəhbərliyin digər göstərişlərinin cavablandırılması
Tələblər:
Təhsil : Ali
İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
Yaş : 20 – 30
Cins : Qadın
– Yüksək not almaq qabiliyyəti və punktuallıq
– Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
– Azərbaycan, və Rus dilini səlis bilmək mütləqdir
– Kompüter istifadə etmək bacarığı (Outlook, MS Word),
– Güclü təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı
– Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
– Tapşırıqları operativ qaydada idarəetmə bacarığı
CV-ləri “Asistent” mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |