Bakı
17.06.2021
Öhdəliklər
- Müvafiq müraciət kanalları ( Bank mobil əlavələri, Bankın saytı, sosial şəbəkələr və digər saytlar, mobil tətbiqlər, SMS və Call Center) vasitəsi ilə daxil olan müştəri müraciətlərini qəbul etmək və ilkin təhlilini aparmaq;
- Kredit müraciətlərini online vasitəsilə etmiş müştərilərə kredit məhsulları/xidmətləri üzrə məsləhətlər vermək;
- Prosedurlara uyğun olaraq Bank tərəfindən təqdim olunan kredit məhsullarının növləri üzrə əməliyyatları icra etmək;
- Potensial müştərilərə çarpaz satışlar etmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı (ingilis dilini bilmək arzuolunandır);
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi bilik və analiz etmə qabiliyyəti;
- Müştəriyönümlülük, satış bacarıqlarının olması;
- Kollektivlə işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- MS Excel və MS Word proqramlarını bilməsi arzuolunandır.
Son müraciət tarixi: 23.06.2021
Müraciət üçün linkdən istifadə edin.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |