12.04.2023
Vakansiyanın təsviri
- Şirkət daxili və xarici zənglərə cavab vermək;
- Zəng və müraciətləri düzgün şəkildə koordinasiya etmək və əməliyyat proqramında qeydə almaq;
- Müştəri müraciətlərini dinləmək və qaydalara uyğun cavablandırmaq;
- Müştəri məmnuniyyəti qaydalarına riayət etmək.
- İş qrafiki: 6 günlük iş hətəsi (40 saat).
- Növbəli qrafik əsasında.
- İş vaxtı 09:00-17:00-dək; 15:00-dan 23:00-dək olan növbələri əhatə edir);
- Əmək haqqı: 500 manat.
- Vakansiya tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə CV daxil olandan sonra 3 iş günü ərzində əlaqə salanılacaq
Xüsusi tələblər
- Çağrı mərkəzində və ya Sığorta sahəsində Müştəri xidmətlərində 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dilində müştəriləri dinləmək və müraciətlərini cavablandırmaq;
- MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi);
- Yüksək ünsiyyət qumaq;
- Müştəriyə fokuslanmaq;
- Emosional sabitlik;
- Zəng edənlərlə nəzakətli davranmaq;
- Komandada işləmək.
Müraciət etmək üçün: [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Sığorta |