9 C
Baku
Sunday, December 1, 2024

Əlaqə Mərkəzinin operatoru – AccessBank

0
Əlaqə Mərkəzinin operatoru – AccessBank
19.02.2019

Əlaqə Mərkəzinin operatoru

Əsas funksiyaları:

 Abunəçilərin zənglərini qəbul etmək;
 Telefon vasitəsi ilə müştərilərlə məsləhətləşmələr aparmaq;
 Xidmətlərin seçimində müştərilərə kömək etmək;
 Məlumatlar bazası ilə işləmək.

Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:

 Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
 Kompüter proqramlarını bilmək;
 Ünsiyyətçillik, fəallıq, işləmək istəyi;
 Müştərilərin xidmət keyfiyyətindən razı qalmasına və xidmət keyfiyyətin korporativ standartlara müvafiq olmasına görə məsuliyyət;
 Sürətlə öyrənmək və bilikləri təkmilləşdirmək qabiliyyəti
 Dəyişkən iş qrafiki – tam gün və ya qismən məşğulluq (gündüz / axşam növbələri) ;
 Münaqişələrə yol verməmək;
 Komandada işləmək bacarığı;
 Savadlı nitq və səlis tələffüz;
 Dəqiqlik;
 Nəzakətlilik;
 Bank sahəsində və Cağrı Mərkəzinin operatoru vəzifəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaƏməliyyatçı