Mərkəzi Əməliyyatlar Departamentinin Xarici Ticarət və Beynəlxalq Əlaqələr Şöbəsinin kiçik mütəxəssisi
Əsas tələblər:
• Ali təhsil (Hüquqi, İqtisadi);
• İngilis və rus dili bilikləri (IELTS sertifikatı və digər dil biliklərinin olması üstünlük təşkil edir);
• Microsoft office bilikləri;
• Bank stajının olması üstünlük təşkil edir;
• Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;
• Araşdırma və özünümaarifləndirmə bacarıqları;
• Sərbəst işləmək bacarığı;
• Komandada işləmək bacarığı;
• Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
• Gərgin iş qrafikində müxtəlif çox saylı tapşırıqları sistemləşdirib icra etmək bacarığı.
Vəzifə və öhdəliklər:
• İdxal və ixrac akkreditiv və qarantiya əməliyyatları üzrə işin mərkəzləşdirilmiş qaydada icra və nəzarət etmək (açılma, ödəniş sənədlərin yoxlanılması, sənədləşmə, ödəniş, bağlanma, xidmət haqqıların tutulması);
• Mövcud və yeni rezident və qeyri-rezident banklarla, beynəlxalq maliyyə instituları ilə əməkdaşlıq üzrə əlaqə saxlamaq, xidmət və məhsullarından faydalanması üçün məlumat toplamaq və işləri aidiyyatına görə əlaqədar strukturlara ötürmək;
• Nostro müxbir hesablar üzrə tələb olunan sənədlərin təqdim olunmasını təmin etmək, bunun üçün sənədləri aidiyyatı struktur bölmələrindən yığmaq, müqavilə layihələrini analiz etmək;
• Loro müxbir hesabların açılması, aparılması və bağlanılması üzrə sənədləşməni toplamaq, yoxlamaq və digər işləri icra etmək.
Əlavə məlumat:
• Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə və ya www.azersunhr.com portalında vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
• Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Xarici Ticarət və Beynəlxalq Əlaqələr Şöbəsinin kiçik mütəxəssisi” göstərməyiniz xahiş olunur;
• CV-lər 24.06.2019-ci il tarixədək qəbul olunacaqdır.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Marketinq və PR, Mühasibatlıq və Maliyyə |