Zaqatala Müştəri Meneceri Assistenti
Vəzifənin məqsədi
Kiçik və Orta Sahibkarlıq Bankçılığı seqmentinin inzibati dəstəyi, müqavilələrə nəzarəti, sifarişlərin emalı və sənədlərin hazırlanması.
• Müvafiq, daxili və xarici tənzimləmələrə uyğun olaraq işin bütün funksiyaların yerinə yetirilməsi
• Bankın daxili strukturları və Müştəri ilə müqavilə sənədlərinin hazırlanması və razılaşdırılması (Sənədlərin vaxtaşırı nəzarəti)
• Sazişlərin icrası prosesinin sürətləndirilməsi (lazımi təsdiqlərin, əlaqəli şöbələrin son tarixə riayətinə nəzarəti)
• Bankın müştəri hesabları və kredit müqavilələrində nəzərdə tutulan digər qeyri-kredit məhsullarının (depozitlər, pul vəsaitlərinin daxil olması) miqdarı üzrə minimal kredit dövriyyəsinin tələblərə uyğunluğunu yoxlamaq
• Müştəri tələbinin yerinə yetirilməsinə nəzarət
• Potensial müştərilərin cəlbi və Müştəri Meneceri ilə əlaqələndirilməsi
Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil
• Tələb olunan iş təcrübəsi: 0-1 il
• Kompüter bilikləri: Microsoft Office
• Məhsul üzrə biliklər: Bank məhsulları
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 15.05.2021-ci il tarixinədək [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Zaqatala Müştəri Meneceri Assistenti” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Zagatala Relationship Manager Assistant
Job Purpose
• Administrative support to SME segment, periodic heck of the contracts, prcessing orders, document preparation.
• Perform all work functions in accordance with relevant, internal and external regulations
• Preparation and confirmation of documents for contracts with departments of the Bank and the Client (Periodic control of documents)
• Accelerate the process of implementation of agreements (control over deadlines of the necessary approvals of relevant departments)
• Checking the compliance of the minimum credit turnover with the requirements for the amount of the bank’s customer accounts and other non-credit products (deposits, cash inflows) indicated in the loan agreements
• Control over implementation of the client requests
• Attracting potential customers and connecting with the Relationship Manager
Required experience, education and skills
• Education: Bachelor degree from Finance or Economics or other relevant field
• Experience: 0-1 year
• Computer skills: Microsoft Office
• Product knowledge: general knowledge of Banking Products
Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to [email protected] until May 15, 2021 with “RM Assistant Zagatala” in subject line.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |