Bakı
09.02.2022
Требования:
- Опыт работы с клиентами в колл центре от 3 лет;
- грамотная и четкая речь, хорошая дикция;
- отличное владение азербайджанским, хорошее владение русским языком,
английский не обязательно, но даст преимущество. - использование компьютера на уровне обычного пользователя;
- коммуникабельность;
- хорошая концентрация и стрессоустойчивость;
- быстрая обучаемость и желание дружелюбно обслужить клиентов;
- готовность работать с 09.00-18.00 в рабочие дни (час на обед по графику).
Обязанности:
- прием входящих звонков;
- обслуживание клиентов «Asan Imza» по телефону и электронной почте;
- предоставление информации по продуктам и услугам компании;
- документальное оформление заявок;
- обработка запросов клиентов с сайта;
- подготовка отчетов о выполненной работе.
- информирование абонентов о новых услугах или акциях;
- Консультативная поддержка абонентов.
- Предоставление всей нужной информации абоненту по тарифам, услугам, процедурам и акциям компании.
- Работа с абонентскими жалобами и пожеланиями, их передача в соответствующие отделы.
- Поиск и предложение оптимальных решений абоненту, в связи с возникшим вопросом.
- Ввод в базу данных полученной информации.
- Своевременное осваивание информации по проекту, необходимой для обслуживания линии.
- готовность во всем помочь клиенту;
- Совершение исходящего информативного обзвона.
МЫ ПРЕДЛАГАЕМ:
- современные условия труда;
- возможность работать как в наших офисах, так и дома (при необходимости);
- приятный и дружный коллектив;
- обучение под руководством профессионалов своего дела;
- расположение офиса в самом центре города.
- Оплаченный обед сотрудникам.
Зарплата по результатам собеседования.
Просим кандидатов представить свои СV.
Примечание: только подходящие кандидаты будут приглашены на собеседование.
Tələblər:
- Çağrı mərkəzində müştərilərlə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
- Savadlı və aydın nitq, yaxşı diksiya;
- Azərbaycan dilini əla, rus dilini yaxşı bilmək, ingilis dili mütləq deyildir, lakin bilməyin üstünlüyü vardır;
- Kompüterdən adi istifadəçi səviyyəsində istifadə edə bilmək;
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Yaxşı konsentrasiya və stresə davamlılıq;
- Tez öyrənmək bacarığı və müştərilərə mehriban şəkildə xidmət göstərmək istəyi;
- İş günlərində saat 09.00-18.00–dək işləməyə hazır olmaq (qrafikə uyğun olaraq bir saat nahar hesab edilir).
Vəzifələr:
- Daxil olan zənglərin qəbulu;
- “Asan İmza” müştərilərinə telefon və e-poçt vasitəsilə xidmət;
- Şirkətin məhsul və xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi;
- Ərizələrin sənədləşdirilməsi;
- Saytdan müştəri sorğularının emalı;
- Görülən işlər barədə hesabatlarının hazırlanması.
- Abunəçiləri yeni xidmətlər və ya aksiyalar haqqında məlumatlandırılması;
- Abunəçilər üçün məsləhət dəstəyi.
- Şirkətin tarifləri, xidmətləri, prosedurları və aksiyaları haqqında abunəçiyə bütün lazımi məlumatların verilməsi.
- Abunəçilərin şikayət və istəkləri ilə iş, onların aidiyyəti şöbələrə ötürülməsi.
- Yaranan problemlə əlaqədar abunəçiyə optimal həllərin axtarılması və təkliflərin edilməsi.
- Əldə edilən informasiyanın məlumatlar bazasına daxil edilməsi.
- Xidmət üçün tələb olunan layihə məlumatlarının vaxtında mənimsənilməsi.
- Müştəriyə xidmətlə bağlı hər cür dəstək olmaq istəyi;
- Çıxan zənglərdə dolğun məlumatın çatdırılması.
BİZ TƏKLİF EDİRİK:
- müasir iş şəraiti;
- həm ofisdə, həm də evdəТ işləmək imkanı (lazım olduqda);
- xoş və mehriban kollektiv;
- peşəkarların rəhbərliyi altında öz sahəsi üzrə təlim;
- şəhərin tam mərkəzində ofisin yerləşməsi.
- işçilər üçün ödənilmiş nahar.
Müsahibə nəticələrinə əsasən əmək haqqı təklif olunacaq.
Namizədlərdən CV-lərini e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız uyğun namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
E-mail: [email protected]
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Digər şirkətlər, Əməliyyatçı |