3 C
Baku
Saturday, December 14, 2024

Marketinq şöbəsinin müdiri – AZINTELECOM

0
Marketinq şöbəsinin müdiri – AZINTELECOM
Bakı
03.03.2023

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Marketinq strategiyasının planlaşdırılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • Brend strategiyasının yaradılması və icrasına nəzarət edilməsi;
  • Rəqəmsal, Reklam, Kommunikasiya və kreativ istiqamət daxil olmaqla, bütün Marketinq komandaları üçün marketinq strategiyaları və planlarının hazırlanması;
  • Marketinq şöbəsi üçün aylıq, rüblük və illik büdcələrin hazırlanması və idarə edilməsi;
  • Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq şirkətin marketinq siyasətinin inkişaf etdirilməsi ilə əlaqədar potensial strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin yaradılmasında iştirak etmək;
  • Marketinq şöbəsi üzrə işləri təşkil və idarə etmək;
  • Komandanın məqsədlərini təyin etmək, monitorinq etmək və hesabat vermək;
  • Marketinq səylərini planlaşdırmaq, istiqamətləndirmək və koordinasiya etmək;
  • Məhsul və xidmətlərə aid tələbatın araşdırılması;
  • Bazar araşdırmasına və tələblərə əsasən mövcud məhsulların inkişaf etdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
  • Yeni məhsulların yaradılmasını və bazara çıxarılmasını təmin etmək;
  • Brend mesajımızın bütün kanallarda və marketinq səylərində (tədbirlər, e-poçt kampaniyaları, veb səhifələr və tanıtım materialları kimi) güclü və ardıcıl olmasını təmin etmək;
  • Məhsulun hədəf kütləsinə uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması;
  • Marketinq kommunikasiya tədbirlərini idarə etmək;
  • Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi;
  • İstehlakçı davranışının təhlili və müştəri şəxsiyyətlərinin müəyyən edilməsi;
  • Yeni bazar seqmentlərinə çatmaq və bazar payını genişləndirmək imkanlarının müəyyən edilməsi;
  • Rəqabətin monitorinqi (alınmalar, qiymət dəyişiklikləri və yeni məhsul və xüsusiyyətlər);
  • Müştəri məmnuniyyətini tarazlaşdırarkən mənfəəti və bazar payını maksimuma çatdırmaq üçün qiymət strategiyaları hazırlamaq üçün Satış komandası ilə işləmək;
  • Marketinq layihələrini əvvəldən sona qədər əlaqələndirmək;
  • Şirkətin məqsədlərinin rüblük və illik planlaşdırılmasında iştirak etmək;
  • Şöbənin dövrlər üzrə iş planının tərtib edilməsində və müvafiq hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.

Tələb olunun biliklər:

  • Ali təhsil (Biznes, marketinq, kommunikasiya və ya əlaqəli sahə üzrə);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
  • Marketinq kommunikasiya kanalları ilə işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dili – səlis, ingilis dili – əla, rus dili – arzu olunan;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Yaradıcı, innovativ və strateji düşünmə bacarığı;
  • Məqsədləri təyin etmək və prioritetləşdirmək bacarığı ilə liderlik bacarıqları;
  • Effektiv vaxt idarə etmə bacarığı.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər. [email protected]

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaMarketinq və PR