Bakı
19.09.2023
Əsas öhdəliklər:
- E-mas və e-gov sistemlərində əməliyyatların icra edilməsi
- Əmək qanunvericliliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, işçi qovluqların hazırlanması, əmək müqavilələrinin hazırlanması
- Məlumat bazasının mütəmadi yenilənməsi
- Arayışların, xəstəlik vərəqələrinin və çıxarışların hazırlanması və qeydiyyatı
- Kadrlarla bağlı məşğulluq və digər orqanlara müvafiq hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
- Məzuniyyət təqviminin hazırlanması və onun monitorinqi
- Vakansiya profilinə uyğun olaraq şirkət üçün lazım olan mütəxəssislərin effektiv axtarışı və seçilməsi;
- Müsahibələrin təşkili, namizədlər haqqında məlumatların qiymətləndirilməsi və yoxlanılması.
- Gündəlik müsahibə cədvəlinin aparılması
- Rəhbərlik təfərindən təyin olunmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil;
- HR və rekruter kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, e-poçt, HR saytları)
- Azərbaycan və rus dilləri əla, ingilis dili orta səviyyədə.
Əlavə məlumat:
- Global Mining ailəsinin bir üzvü olmaq;
- Stabil iş qrafiki;
- Şəhərin mərkəzində ofis;
- Mehriban komanda;
- Əmək bazarında rəqabətli əmək haqqı.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | İnsan Resursları (HR) |