Have a Question?
İnvestisiya raundları – startapın maliyyələşdirilməsi mərhələləridir.
Startaplara investisiya yatırmaq riskli hesab olunur, buna görə də layihənin maliyyələşdirilməsi mərhələlərə bölünür – bu, riskləri minimuma endirir və nəticələri əvvəlcədən qiymətləndirməyə imkan verir.
Nüanslar
İnvestisiya raundları aşağıdakılara bölünür:
Pre-seed: bu mərhələdə startaplar öz vəsaitlərini yatırır (adətən valideynlərindən və ya dostlarından alır); belə investisiyalar FFF də adlanır (family, friends, fools – “ailə, dostlar, axmaqlar”; axmaqlar dedikdə təcrübəsi olmayan investorlar nəzərdə tutulur);
Seed və ya əkin investisiyaları: məhsulun təkmilləşdirilməsi, product-market fit və ilk satışların axtarışı. Əksər hallarda bu mərhələdə şirkətlər hələ gəlirsiz olur;
A raundu: şirkət müstəqil olur və investorlar üçün maraqlı olmağa başlayır. Onun artıq hazır məhsulu var, vəsaitlər satışların miqyasının artırılması üçün cəlb olunur.
B raundu: şirkət satışların və coğrafiyanın genişləndirilməsi üçün vəsait toplayır;
C raundu və s.: sonrakı raundlar o qədər də vacib deyil – onlar yalnız keçirilən raundların sayını göstərir.
Vençur investorlardan vəsait cəlb edən istənilən şirkət investisiyalarının likvidliyini təmin etməlidir. Buna şirkətin strateji investora (M&A) satılması və ya IPO vasitəsilə nail olmaq mümkündür.
Birjaya çıxmazdan əvvəl anderrayterlərin, yəni investisiya banklarının da iştirak edə biləcəyi Pre-IPO raundu var.
Fakt
Bir raundda toplanan vəsaitlərin həcminə görə rekord İspaniyanın “Glovo” startapına məxsusdur. F raundunda kuryer şirkəti 530 milyon dollar cəlb edib. Bu onun “təkbuynuzluya” çevrilməsindən bir il sonra baş verib.