Bakı
08.02.2022
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin biznes hədəflərinə çatmaq üçün rəqəmsal marketinq fəaliyyətini inkişaf etdirmək və həyata keçirmək;
- Google Ads, E-mail Marketinqi, İnfluenserlər vasitəsilə məhsullar üzrə yeni müştəri əldə etmə strategiyasına malik olmaq;
- ROI ve ROAS göstəricilərin artırmaq və sənayedəki son tendensiyaları əks etdirmək üçün optimizasiya işlərini təmin etmək;
- Müxətif rəqəmsal kanallar üzrə A/B testlərin tətbiq edilməsi;
- Əsas onlayn axtarış sistemlərində maksimum ilkin sıralanma üçün saytdakı məzmunu optimallaşdırmaq;
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək;
- Excel Spreadsheet, Google Analitika, Semrush və digər rəqəmsal analitik alətlər üzərində, aktiv işlərin, KPİ-ların və büdcə ilə bağlı məqamların həftəlik hesabat halına gətirilməsi;
- Rəqəmsal kanallar üzrə yeni satışların gətirilməsi və mövcud satışların artırılması məqsədilə Rəqəmsal Marketinq komandası ilə sıx əməkdaşlıq edilməsi;
- Məhsullar üzrə düzgün hədəflənmə və kommunikasiya edilməsi üçün Xidmət və Məhsul şöbəsi ilə sıx əməkdaşlığın edilməsi ;
- Rəqəmsal marketinq planını icra etmək və marketinq məqsədlərinə çatmaq üçün agentliklərlə koordinasiya işlərini təmin etmək.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Marketinq və ya biznes sahəsində bakalavr dərəcəsi;
- Marketinq Platformaları üzrə biliklər: Google Analytics, Yandex Metrica, Google Ads; Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Optimize for UX, Semrush, Mailchimp;
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Rəqamsal marketinq sahəsi üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- IT və rəqəmsal məhsulların təşviqi ilə iş təcrübəsi əlavə üstünlükdür;
- DMI diplomu əlavə üstünlükdür;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Yaradıcı və yenilikçi düşünmə bacarığı;
- Analiz etmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Azərbaycan dili; ingilis və ya rus dili sərbəst.
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Responsibilities:
- To develop and implement digital marketing activities to achieve the company’s business goals;
- To have a strategy to gain new customers for products with Google Ads, E-Marketing, Influencers;
- To provide optimization work to increase ROI and ROAS indicators and reflect the latest trends in the industry;
- Application of A / B tests on various digital channels;
- To optimize site content for maximum initial ranking in top online search engines;
- To collect data, including website technical analysis, competition/keyword research, and link analysis;
- Excel Spreadsheet, Google Analytics, Semrush, and other digital analytics tools, weekly reporting of active work, KPIs, and budget-related points;
- Close cooperation with the Digital Marketing team to bring new sales with digital channels and increase existing sales;
- To work with the Service and Product Unit to ensure proper product targeting and communication;
- To implement a digital marketing plan and coordinate with agencies to achieve marketing goals.
Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Business or related field;
- Knowledge of Marketing Platforms: Google Analytics, Yandex Metrica, Google Ads; Remarketing Tools, Google Tag Manager, Google Search Console, Google Optimize for UX, Semrush, Mailchimp;
- Proficient in Microsoft Office programs;
- Minimum 2 years experience in digital marketing;
- Experience working in the IT field or with digital products is an advantage;
- DMI diploma is an advantage;
- The ability to work in a team;
- Creative, self-motivated, proactive;
- Ability to analyze and solve problems;
- Fluent in Azerbaijani, Russian or English
Interested candidates can send their CVs by indicating the name of the vacancy in the subject line.
E-mail: [email protected]