7 C
Baku
Thursday, December 12, 2024

CRM koordinatoru – Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti

0
CRM koordinatoru – Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti
06.08.2020

Əsas fəaliyyət istiqamətini Azərbaycan Gübrə və Kənd Təsərrüfatı məhsulları bazarını hədəfləyən Aqrar İnnovasiya və Təchizat Şirkəti 2019-cu ildən fəaliyyətə başlamışdır. Şirkət qısa zaman içində gənc potensial kadrları öz ətrafında toplamaqla və müasir texnologiyaların tətbiqi ilə fəaliyyətini təşkil etmişdir. Şirkət Azərbaycan fermerlərinə daha rahat əlçatan məhsul və xidmətlərini təklif etmək üçün geniş xidmət şəbəkəsini qurmuşdur.

Vəzifə: CRM koordinatoru

Vəzifə öhdəlikləri:

• Müştəri bazası üzrə məlumatların sistematik olaraq təhlil edilməsi.
• Potensial müştərilərin müraciətlərinin qiymətləndirilməsi
• Müştəri xidmətləri və müştərilər arasında münasibətlərin kordinasiyası ;
• CRM fəaliyyətinin təyin edilmiş KPİ-lara nail olmasında öhdəliyinə düşən digər işlərin icrası

Namizədə verilən tələblər:

• Ali təhsil: İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes sahəsində.
• Azərbaycan və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verili.
• Analitik düşüncə tərzinə sahib.
• Analitika və statistika üzrə bilik və təcrübə üstünlükdür
• Müştərilərlə ilə iş təcrübəsi və ünsiyyət qurma bacarığı mütləqdir
• Ofis proqramları və kompyuter avadanlığı ilə işləməyi bacarmalı

• İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə: 8:30 – 17:30 Şənbə : 10.00 – 16.00

• Əmək haqqı: Bacarıqlar və biliklər üzrə dəyərləndiriləcək

Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “CRM cordinatoru” yazmaqla öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

Agrarian Innovation and Supply Company, which focuses on the market of fertilizers and agricultural products in Azerbaijan, has been operating since 2019. In a short period of time, the company organized its activities by gathering young potential staff around itself and applying modern technologies. The company has built an extensive service network to offer more accessible products and services to Azerbaijani farmers.

Position: CRM Coordinator

Key Responsibilities:

• Systematic analysis of customer database data.
• Evaluation of potential customer requests
• Coordination of customer service and customer relations;
• Carrying out other activities that CRM is responsible for achieving the assigned KPIs

Requirements for the candidate:

• Higher education: in economics, marketing or business.
• Preference will be given to candidates who speak Azerbaijani and Russian.
• Has an analytical mindset.
• Knowledge and experience in analytics and statistics are an advantage
• Experience and ability to communicate with customers is a must
• Must be able to work with office programs and computer equipment

• Work schedule: Monday – Friday: 8:30 – 17:30 Saturday: 10.00 – 16.00

• Salary: Will be assessed on skills and knowledge

Interested candidates can send their CVs to [email protected] by writing “CRM coordinator” in the subject line.