Have a Question?
Usability (ing. usability – istifadənin rahatlığı) – saytın, tətbiqin və ya xidmətin istifadəsinin asanlığının keyfiyyət göstəricisidir.
İstifadənin rahatlığının əsas qaydası – istifadəçi öz məqsədlərinə asanlıqla nail olmalıdır (məsələn, məhsul almaq və ya məqalə tapmaq). Bu, onun resursdan nə qədər tez və hansı hisslə ayrılmasından və yenidən qayıdacağından asılıdır.
Nüanslar
Kəmiyyət deyil, keyfiyyət göstəriciləri bizə veb-saytın yararlılığını qiymətləndirməyə imkan verir. Bunlar saytda sərf olunan vaxt (TSS), baxış dərinliyi (PPV), sıçrayış dərəcəsi (BR) və geri qayıdan istifadəçilərdir (RV). Onları “Google Analytics” və “Yandex.Metrica” hesablarında izləmək olar.
Ancaq başa düşmək lazımdır ki, bunlar çox dəyərli ölçülərdir. Buna görə də, istifadənin rahatlığını ölçmək üçün analitikanın digər alətlərini də tətbiq etmək lazımdır.
İstifadənin rahatlığının əsas göstəricisi konversiyadır, yəni məqsədlərinə çatmaq üçün satış qıfı üzrə addım-addım hərəkət edən insanlardır.
Fakt
İstifadənin rahatlığının yoxlanışı həm məhsul yaradılanda, həm də onun artıq mövcud analoqları ilə müqayisə edəndə istifadə olunur.