Bakı
06.02.2024
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- AMFA-nın kommunikasiya strategiyasına uyğun olaraq aylıq və illik kommunikasiya planının hazırlanmasına və həyata keçirilməsinə töhfə vermək, və kommunikasiya məhsullarını idarə etmək;
- Tədbirlər, vizual materiallar və daxili nəşrlər kimi tələb olunan fəaliyyət və materialların hazırlanmasında iştirak etmək;
- Daxili sosial media platformaları üçün cəlbedici və müvafiq məzmunlar yaratmaq;
- Daxili sosial mediada şərhləri və mesajları izləmək və cavablandırmaq;
- AMFA-nın kommunikasiya məhsullarının Sosial Media kanallarında vaxtında paylaşmaq;
- Tədbirlərin təşkilində işçi heyətinə dəstək olmaq.
Tələb olunan bacarıqlar:
- Effektiv şifahi ünsiyyət qurmaq və dinləmək bacarığı;
- Effektiv təşkilati bacarıqlar;
- Effektiv yazılı ünsiyyət bacarığı;
- Kompüter bacarıqları, o cümlədən internet, elektron cədvəllər və mətn emalı üzrə proqramlar və yüksək təcrübi səviyyədə elektron poçtdan istifadə;
- Vaxtın idarə olunması üzrə bacarıqlar;
- Sosial media kanallarında işləmək bacarığı.
Yanaşma:
- Xoş, nəzakətli və səbirli yanaşma;
- Cavabdeh, etibarlı və məsuliyyətli olmaq;
- Təfərrüatlara diqqət yetirmək və yüksək səviyyədə dəqiqlik;
- Keyfiyyət barədə məlumat;
- Planla işləmək və artıq vaxt itkisinə yol verməmək.
Digər Tələblər:
- Marketinq, kommunikasiya, layihə idarəedilməsi və ya digər müvafiq sahədə bakalavr təhsili Daxili kommunikasiya üzrə vəzifələrdə ən az 1 il iş təcrübəsi arzuolunandır
- Azərbaycan dili (sərbəst), ingilis dili (yaxşı), rus dili (arzuolunandır)
İş üçün ərizələri/müraciətləri tərcüməyi hal (CV) ilə bərabər 12 fevral 2024-cü il tarixinədək aşağıdakı email vasitəsilə göndərə bilərsiniz.
Qeyd: CV-nizi təqdim edən zaman müraciət etdiyiniz vəzifəni qeyd edin. Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. [email protected]