Bakı
26.11.2021
Vakansiya haqqında məlumat:
Müştəri Əlaqələrinin İdarə edilməsi Mərkəzi, Sosial Media üzrə mütəxəssis.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Banka aid Sosial media hesablarına gündəlik gələn şərh və soruğuları cavablandırmaq;
- Sosial media hesabları üzərindən gələn sorğuları müvafiq şöbələrə yönləndirmək və ya cavablandırılmasını təmin etmək;
- Sosial media analizini aparmaq, nəticələrinə uyğun olaraq müvafiq dəyişikliklər etmək
- Aylıq hesabatların hazırlanması
- Komandanın yeni və yaradıcı təşəbbüslərinin inkişaf etdirilməsi
- Müştəri ilə şirkət arasında əlaqələri və iş axışını koordinasiya etmək
Namizədə tələblər:
Ali təhsil
- Azərbaycan dilini mükəmməl və rus dillini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Kreativ düşüncəli, Yaradıcı, Sosial şəbəkələrdə aktiv olan;
- Sosial media platformaları ilə işləmək bacarığı;
- Kollektivlə işləmə qabiliyyətinin olması
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
Müraciət üçün linkə keçid edə bilərsiniz https://cutt.ly/ATXBH1B
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi |