Ödəniş kartları departamentinin aparıcı mütəxəssisi
Öhdəlikləri:
Bank kartlarından istifadə etməklə aparılan əməliyyatlar üzrə iddia işlərinin aparılması ilə əlaqədar Visa/MasterCard beynəlxalq ödəniş sistemləri (BÖS) ilə, BÖS iştirakçıları olan banklarla, Prosessinq Mərkəzi (PM) ilə qarşılıqlı əlaqə;
Rüblük və aylıq hesabat formalarının doldurulması və BÖS-ə göndərilməsi;
PM tərəfindən təqdim olunan hesablara nəzarət olunması, BÖS xidmətləri üzrə aktların tutuşdurulması;
Sənədlərin açılması və doldurulması, müvafiq layihələrin aparılması;
Yeni kart məhsullarının tətbiqinin iqtisadi effektivliyinin hesablanması;
Biznes proseslərinin təhlili, proseslərin avtomatlaşdırılması üzrə tələblərin işlənib hazırlanması;
Kart məhsulları üzrə proqram təminatı işləyib hazırlayan əməkdaşlar üçün texniki tapşırıqların işlənib hazırlanması və irəli sürülməsi;
Ödəniş kartlarının buraxılmasını və xidmət göstərilməsini tənzimləyən normativ bank sənədlərinin müşayiət olunması.
Tələblər:
Ali təhsil;
İddia işlərinin aparılması ilə əlaqədar BÖS ilə, BÖS iştirakçıları olan banklarla və prosessinq mərkəzi ilə qarşılıqlı əlaqə təcrübəsi, hesabatların hazırlanması üzrə ən azı 2 illk iş təcrübəsi;
Azərbaycan, rus və ingilis dillərini (BÖS ilə ünsiyyət saxlamaq uçün kafi səviyyədə) bilmək;
Analitik təfəkkür, məqsədyönlülük, məsuliyyət, öyrənmək və yeni biliklər əldə etmək arzusu;
Təcrübəli istifadəçi səviyyəsində şəxsi kompüteri bilmək;
Ünsiyyətcillik və komandada işləmək bacarığı. Üstünlüklər:
Strukturlaşdırılmış sorğular dilini (SQL) bilmək;
Makrosları yazmaq bacarığı.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Ведущий Специалист Департамента Платежных Карт
Обязанности:
Взаимодействие с международными платежными системами (МПС) Visa/MasterCard, банками-участниками МПС, процессинговым центром (ПЦ) по вопросам проведения претензионной работы по операциям с использованием банковских карт;
Заполнять и направлять отчетные формы квартальной и ежемесячной отчетности в МПС;
Контролировать оплату счетов, выставляемых ПС, сверять акты по оказанным услугам МПС;
Открытие, заполнение документации и ведение данных проектов;
Расчет экономической эффективности внедрения новых карточных продуктов;
Анализ бизнес-процессов и разработка требований для автоматизации процессов;
Разработка и постановка технических заданий разработчикам программного обеспечения по карточным продукта;
Сопровождение внутренних нормативных документов банка, регулирующих выпуск и обслуживания платежных карт.
Требования:
Высшее образование;
Опыт взаимодействия с МПС, банками-участниками МПС, процессинговым центром по вопросам проведения претензионной работы и составлению отчетности не менее 2-х лет;
Знание русского, азербайджанского и английского (достаточного для общения с МПС) языков;
Аналитический склад ума, целеустремлённость, ответственность, желание обучаться и получать новые знания;
Знание ПК на уровне опытного пользователя;
Коммуникабельность и работа в команде.
Предпочтения:
Знание языка структурированных запросов (SQL);
Навыки написания макросов.
Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: [email protected] Просьба указать название вакансии в теме письма!
Leading specialist of Payment Cards Department
Obligations:
Interaction with the Visa/MasterCard international payment systems (IPS), banks-participants of IPS, Processing Center (PC) in issues of claim works on operations using the banking cards;
Filling-in and sending the forms of quarter and monthly forms to IPS;
Controlling the payment of accounts submitted by PC, comparing the acts on the IPS services;
Opening and filling-in the documents and implementation of these projects;
Calculation of economic efficiency of application of the new card products;
Analysis of business processes and development of requirements for automation of processes;
Development and submission of technical tasks for the software developers on card products;
Accompanying the bank’s internal normative documents regulating issuance and service of plastic cards. Requirements:
High education;
At least 2-year experience of interaction with IPS, banks-participants of IPS and Processing Center in issues of claim works and preparation of reports;
Knowledge of Russian, Azeri and English (sufficient for intercourse with IPS) languages;
Analytic turn of mind, purposefulness, responsibility, desire of learning and acquiring new knowledge;
Knowing the personal computer in the level of experienced user;
Communicability and skill of working in team.
Preferences:
Knowledge of structured requests language (SQL);
Skill of writing macros.
Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected]. Please indicate the job title in the subject line!
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Əməliyyatçı |