Bakı
30.03.2023
Təsvir:
- Bankın Cash-in ödəniş terminallarına texniki dəstək göstərmək;
- Ödəniş terminalları üzrə yeniliklərin izlənilməsi, tətbiqi ilə bağlı prosesləri icra etmək;
- Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
- Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək;
- İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
- Sorğunun statusunun icrasını izləmək;
- İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək;
- Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək.
Tələblər:
- İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya Cash-in ödəniş terminallarına texniki dəstək üzrə təcrübə;
- Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri;
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi;
- Əla ünsiyyət bacarıqları;
- Müştəri-yönümlülük;
- İnformasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahədə Bakalavr dərəcəsi.
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Bank və BOKT işçisi, İT |