Bakı
06.02.2024
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və mühasibat uçotu haqqında qanuna uyğun olaraq müəssisədə aparılan mühasibat uçotuna nəzarət;
- Yerli və Xarici təchizatçılarla ediləcək ödənişlərin icra olunmasına nəzarət, bütün Mədaxil və Məxaric ödənişlərə nəzarət;
- ƏDV depozit hesablarının aylıq yoxlanılması və nəzarət edilməsi;
- Gələn və göndərilən qaimələrə nəzarət edilməsi;
- Bütün aparılmış əməliyyatların Maliyyə / Mühasibatlıq uçot proqramında yoxlanılması və izlənilməsi;
- Bütün aylıq hesabatların müəyyən edilmiş son tarixlərə qədər işlənib hazırlanmasını təmin etmək;
- Ayın / İlin bağlanmasının təmin edilməsi;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına nəzarət edilməsi;
- Əmək haqqı hesablanması və uçotuna nəzarət edilməsi;
- Aylıq üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
- Dövlət qurumları tərəfindən tələb edilən bütün ödənişlər və ya sənədləri düzgün olmasını və vaxtlı-vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
- İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması.
Tələblər:
- Yaş: 22 – 30 yaş
- Aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 (bir) il iş təcrübəsi;
- Maliyyə, Mühasibat uçotu üzrə ali təhsil;
- Dil bilikləri – Azərbaycan dili, ( Rus, ingilis dili üstünlükdür);
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- AR Vergi və Əmək məcəllələri, AR Mühasibat uçotu haqqında qanun üzrə fundamental biliklər;
- Təhliletmə və hesabat tərtib etmə bacarığı olmalı.
İş rejimi:
- 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 09:00-19:00, şənbə günləri saat 09:00-15:00 kimidir.
Əmək haqqı – 700 AZN
Ünvan: Nərimanov r-nu, Yusif Vəzir Çəmənzəminli, 119C, AFEN Plaza
Responsibilities:
- Control of accounting conducted in the enterprise in accordance with the law on accounting and the legislation of the Republic of Azerbaijan;
- Control of payments made to local and foreign suppliers, control of all incoming and outgoing payments;
- Monthly checking and monitoring of VAT deposit accounts;
- Controlling incoming and outgoing invoices;
- Checking and monitoring of all transactions in the Financial / Accounting ERP system;
- To ensure all monthly reports are processed by the established deadlines;
- Support month-end and year-end close process;
- Controlling account payables and account receivables;
- Payroll calculation and accounting control;
- Compilation of monthly reconciliation acts;
- Ensuring all payments or documents required by government agencies are correct and submitted in a timely manner;
- Keeping data confidential in the work process.
Requirements and skills:
- Age: 22-30;
- At least 1 (one) year of work experience in the relevant field;
- Higher education in Finance, Accounting;
- Language skills – Azerbaijani language, (English, Russian is an advantage);
- Ability to work freely in Microsoft Office programs;
- Fundamental knowledge of AR Tax and Labor Codes, AR Accounting Law;
- Must have analytical and reporting skills.
Working condition:
- 6-days work week, days 1-5 are 09:00-19:00, Saturdays are 09:00-15:00;
Salary – 700 AZN
Address: Narimanov district, Yusif Vazir Chamanzaminli, 119C, AFEN Plaza
İşin aid olduğu sahə
Kateqoriya | Mühasibatlıq və Maliyyə |