21 C
Baku
Saturday, November 2, 2024

Maliyyə işləri üzrə köməkçi – International Finance and Accounting Center

0
Maliyyə işləri üzrə köməkçi – International Finance and Accounting Center
Bakı
06.02.2024

Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və mühasibat uçotu haqqında qanuna uyğun olaraq müəssisədə aparılan mühasibat uçotuna nəzarət;
  • Yerli və Xarici təchizatçılarla ediləcək ödənişlərin icra olunmasına nəzarət, bütün Mədaxil və Məxaric ödənişlərə nəzarət;
  • ƏDV depozit hesablarının aylıq yoxlanılması və nəzarət edilməsi;
  • Gələn və göndərilən qaimələrə nəzarət edilməsi;
  • Bütün aparılmış əməliyyatların Maliyyə / Mühasibatlıq uçot proqramında yoxlanılması və izlənilməsi;
  • Bütün aylıq hesabatların müəyyən edilmiş son tarixlərə qədər işlənib hazırlanmasını təmin etmək;
  • Ayın / İlin bağlanmasının təmin edilməsi;
  • Debitor və kreditor hesablaşmalarına nəzarət edilməsi;
  • Əmək haqqı hesablanması və uçotuna nəzarət edilməsi;
  • Aylıq üzləşmə aktlarının tərtib edilməsi;
  • Dövlət qurumları tərəfindən tələb edilən bütün ödənişlər və ya sənədləri düzgün olmasını və vaxtlı-vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək;
  • İş prosesində məlumatların məxfiliyinin saxlanılması.

Tələblər:

  • Yaş: 22 – 30 yaş
  • Aidiyyatı sahə üzrə minimum 1 (bir) il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə, Mühasibat uçotu üzrə ali təhsil;
  • Dil bilikləri – Azərbaycan dili, ( Rus, ingilis dili üstünlükdür);
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • AR Vergi və Əmək məcəllələri, AR Mühasibat uçotu haqqında qanun  üzrə fundamental biliklər;
  • Təhliletmə və hesabat tərtib etmə bacarığı olmalı.

İş rejimi:

  • 6 günlük iş həftəsi, 1-5ci günlər saat 09:00-19:00, şənbə günləri saat 09:00-15:00 kimidir.

Əmək haqqı – 700 AZN

Ünvan: Nərimanov r-nu, Yusif Vəzir Çəmənzəminli, 119C, AFEN Plaza

Responsibilities:

  • Control of accounting conducted in the enterprise in accordance with the law on accounting and the legislation of the Republic of Azerbaijan;
  • Control of payments made to local and foreign suppliers, control of all incoming and outgoing payments;
  • Monthly checking and monitoring of VAT deposit accounts;
  • Controlling incoming and outgoing invoices;
  • Checking and monitoring of all transactions in the Financial / Accounting ERP system;
  • To ensure all monthly reports are processed by the established deadlines;
  • Support month-end and year-end close process;
  • Controlling account payables and account receivables;
  • Payroll calculation and accounting control;
  • Compilation of monthly reconciliation acts;
  • Ensuring all payments or documents required by government agencies are correct and submitted in a timely manner;
  • Keeping data confidential in the work process.

Requirements and skills:

  • Age: 22-30;
  • At least 1 (one) year of work experience in the relevant field;
  • Higher education in Finance, Accounting;
  • Language skills – Azerbaijani language, (English, Russian is an advantage);
  • Ability to work freely in Microsoft Office programs;
  • Fundamental knowledge of AR Tax and Labor Codes, AR Accounting Law;
  • Must have analytical and reporting skills.

Working condition:

  • 6-days work week, days 1-5 are 09:00-19:00, Saturdays are 09:00-15:00;

Salary – 700 AZN

Address: Narimanov district, Yusif Vazir Chamanzaminli, 119C, AFEN Plaza

[email protected]

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaMühasibatlıq və Maliyyə