9 C
Baku
Friday, November 15, 2024

Müştəri xidmətləri mütəxəssisi – Azərsun Holdinq

0
Müştəri xidmətləri mütəxəssisi – Azərsun Holdinq
Bakı
09.08.2021

Ümumi məlumatlar

• İqtisadiyyat və idarəetmə sahəsində ali təhsili olmalı;
• Excel, Word, PowerPoint, Power BI proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
• Analiz və problem həll etmə bacarığına sahib olmalı;
• Ünsiyyətcil olmalı;
• Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi olmalı;
• Logistika və çatdırılma işlərindən anlayışı olmalıdır.

İş haqqında məlumat

• Sifarişlərin sistemə daxil olmasını təmin edərək, qaimə (faktura) izləmə proseslərinin idarə edilməsi;
• Uyğunsuzluqların qaimə (faktura) və müştəri əsasında izləyərək həll edilməsinin təmin edilməsi;
• Müştəri ilə müəssisə arasında əlaqələrin təmin edilməsi;
• Digər şöbələrlə əlaqəli sifarişlərin idarə edilməsi;
• Müştərilərlə kəmiyyət razılığı əldə edilməsi;
• Fərqlərin təhlil edilərək, uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
• Fabrik ehtiyatları ilə yük ehtiyatları arasındakı kəmiyyət razılaşmasının qurulması.

• Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hrazersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
• Email-in mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.

İş şərtləri

Həftə içi 5 gün

Azərsun Holdinq MMC
1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan “Azersun Holding” MMC qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən, ölkənin qabaqcıl şirkətidir.

İşin aid olduğu sahə

KateqoriyaDigər şirkətlər